Ceasuri Michael Kors pentru Barbati – pareri, istorie si modele noi – Michael Kors, așa cum este prezentat pe site-ul său oficial, se mândrește cu faptul că este “un designer de renume mondial, premiat pentru accesorii de lux și prêt-à-porter”. A fost înființată în Insulele Virgine Britanice, cu sediul principal la Londra și sediul operațional la New York. Această companie omonimă a fost înființată în 1981 și acum vinde haine, pantofi, ceasuri, genți și alte accesorii.
În 2015, Michael Kors avea deja peste 550 de magazine și mai mult de 1.500 de buticuri în magazine în țări din întreaga lume.
Istoria ceasurilor Michael Kors
Michael Kors, după cum probabil știi deja (dacă ești pasionat de modă), este numele unei persoane reale. Cu toate acestea, numele său a fost inițial Karl Anderson Jr.
Karl Anderson Jr. s-a născut la New York, la 9 august 1959. Mama sa, care este un fost model, s-a recăsătorit când el avea cinci ani. Tot atunci a fost și momentul în care a realizat primul său proiect: rochia mamei sale pentru nunta cu Bill Kors.

A profitat de această căsătorie ca de o oportunitate de a se “boteza” cu un nou nume. A adoptat numele de familie al tatălui său vitreg și și-a schimbat și prenumele. Și așa s-a (re)născut Michael Kors.
Când era adolescent, a transformat casa părinților săi din Long Island, New York, și a transformat-o în boutique-ul său, unde a expus și a vândut hainele și obiectele pe care le crease. L-a numit “Iron Butterfly”.
În 1977, Michael Kors s-a înscris la Fashion Institute of Technology din New York. Cu toate acestea, la nouă luni după, a renunțat pentru a se angaja ca vânzător la un butic numit Lothar’s. Ulterior, a devenit designer și șef de display vizual al respectivului butic.
Începuturile lui Michael Kors
Un director de modă de la Bergdorf, Dawn Mello, a observat prima dată exponatele și hainele. Ca atare, în 1981, a deschis Bergdorf Goodman pentru ca Michael Kors să lanseze prima sa marcă pentru femei.
Apoi i-a cerut lui Michael Kors să își prezinte colecția la Bergdorf Goodman. Astfel, a lansat prima sa marcă pentru femei Michael Kors în 1981 la Bergdorf Goodman. Colecția de îmbrăcăminte pentru femei a devenit un succes și, trei ani mai târziu, colecția Kors a fost deja disponibilă în Neiman Marcus, și Bloomingdale’a și Saks Fifth Avenue.

În 1990, KORS Michael Kors a fost lansat oficial ca licențiat. Cu toate acestea, lucrurile s-au răsturnat destul de repede, iar compania a trebuit să declare falimentul până în 1993. Michael Kors s-a ocupat cu designul pentru alte mărci și a reușit chiar să producă o rochie purtată de fosta Primă Doamnă Michelle Obama pentru primul său portret oficial.
Revenirea
În 1997, Michael Kors a devenit primul designer de prêt-à-porter feminin al casei de modă franceze Celine, deținută de LVMH. Sub conducerea sa, Celine a prosperat. Ca urmare, în anul următor, 1998, Kors este numit director de creație la Celine. Următoarea sa bornă a avut loc atunci când a lansat prima sa colecție pentru bărbați în 2002.
În octombrie 2003, Michael Kors a părăsit Celine și s-a concentrat pe construirea propriului său brand. Acest lucru a fost posibil prin intermediul Michael Kors Holdings Ltd (MKH Ltd). Acest holding care a primit un mare sprijin din partea lui Lawrence Stroll și a partenerului său, Silas Chou (care a cumpărat și Tommy Hilfiger în 1989) a făcut posibilă relansarea companiei. Ulterior, John D. Idol a fost numit CEO al companiei, cu o participație în acționariat.

Apoi, în 2004, este lansată linia de accesorii și colecția de îmbrăcăminte MICHAEL Michael Kors. Linia respectivă a fost lansată în toate magazinele din Statele Unite și apoi extinde gama în domeniul accesoriilor, prêt-à-porter, costume de baie, blugi și încălțăminte.
Până în 2011, Stroll și Chou au condus oferta publică inițială a MKH Ltd la Bursa de Valori din New York. Acest lucru i-a făcut pe cei doi investitori și pe Michael Kors miliardari. Până în iunie 2018, Chou a vândut ultima sa parte din investiția în Kors.
MKH Ltd are acum aproximativ 555 de magazine în întreaga lume, inclusiv concesiuni. Michael Kors rămâne președinte de onoare și director de creație.
Licență cu Fossil Group
Michael Kors a încheiat primul parteneriat cu Fossil în toamna anului 2004. Un astfel de parteneriat a permis grupului Fossil să proiecteze, să dezvolte și să distribuie ceasurile Michael Kors. Astfel, MK a fost adăugat la lista deja lungă de sub-branduri ale Grupului Fossil, care include deja Fossil, Relic, Michele, Zodiac, Skagen, Adidas, Burberry, Diesel, DKNY, Tory Burch, Marc Jacobs, Emporio Armani, Emporio Armani Swiss Made, Armani Exchange și Karl Lagerfeld.

În 2014, Grupul Fossil a semnat un alt acord de licență pe 10 ani cu MKH Ltd pentru a continua să producă ceasurile sale și chiar să adauge colecții de bijuterii, până în 2024. De asemenea, cele două companii menționate colaborează pentru a-și extinde și mai mult ofertele de ceasuri pentru bărbați.
Ceasuri Michael Kors pentru Barbati – Unde sunt fabricate?
Ceasurile Michael Kors au un acord de licență cu Fossil. Aceasta înseamnă că Fossil Group produce și distribuie în principal ceasurile Michael Kors. Ca atare, ceasurile Michael Kors sunt fabricate în fabricile de producție ale Grupului Fossil, împreună cu alte mărci pe care le produce și acesta.
Grupul Fossil are o gamă largă de sub-companii, fiecare având propriile linii de produse. Prin urmare, Fossil proiectează, produce și distribuie deja ceasuri mecanice și ceasuri cu cuarț.

Ceasurile high-end cu mișcări mecanice sunt de obicei fabricate în Elveția, Germania, Regatul Unit și Japonia. Acest tip de ceasuri este de obicei mai scump, de la 750 de dolari pentru cele mai ieftine și ar putea ajunge până la peste 25.000 de dolari.
În comparație cu alte mărci de ceasuri, Fossil este relativ accesibil, având în vedere că multe ceasuri quartz high-end cu prețuri cuprinse între 250 și 750 de dolari sunt, de asemenea, fabricate în țările menționate și, eventual, în China. Cele mai multe ceasuri cu cuarț care au un preț mai mic de 250 de dolari sunt fabricate în Asia, în principal în China.
Reputați Ceasurilor Michael Kors
În ceea ce privește moda, Michael Kors este, fără îndoială, considerat unul dintre brandurile de top. Acest brand de înaltă clasă oferă diverse articole de modă, cum ar fi prêt-à-porter (RTW), genți, accesorii și multe altele. Produsele sale sunt luxoase și au un aspect extraordinar. Ca atare, Michael Kors concurează, de obicei, cu Tory Burch, Burberry și Kering.
Când vine vorba de ceasurile lor, au avut un succes remarcabil în vânzarea de ceasuri. O parte din acest succes este strategia lor de social media, au excelat acolo unde companiile tradiționale de ceasuri au rămas în urmă. Cu 14 milioane de urmăritori Instagram ultima dată când am verificat- și ceasurile fiind prezentate în feed-ul lor aproape zilnic. Unii experți în ceasuri se întreabă dacă brandul ar fi supraviețuit chiar și într-un mediu pre-internet, din moment ce o mare parte din succesul lor de branding este online.
În timp ce brandul a avut un mare succes în rândul publicului larg, mulți critici ai ceasurilor au păreri contrare.

Una dintre cele mai mari plângeri cu privire la Michael Kors, ca și la majoritatea mărcilor de ceasuri de modă (gândiți-vă la Daniel Wellington, Guess sau Armani Exchange), este că firma nu are o moștenire orologieră. Există mai multe alte mărci din aceeași gamă de prețuri care au o istorie orologeră îndelungată. O altă nemulțumire frecventă este utilizarea de către aceștia a mișcărilor japoneze cu cuarț de calitate inferioară în ceasurile lor (de obicei Miyota 1L22, care valorează aproximativ 40-50 RON). O altă critică este că aceste ceasuri sunt în mare parte asamblate în masă în fabrici chinezești.
Pe forumurile de ceasuri, există unii care resping imediat marca, împreună cu alte mărci de designer. Aceștia cred că, din moment ce Michael Kors este o marcă de modă, ceasurile sale sunt sub standard și lipsite de inginerie. Și că prețul ridicat este în principal pentru aspectul deosebit.
De obicei, aceștia recomandă alte mărci de ceasuri, cum ar fi Bulova, Seiko și Citizen.
Pe de altă parte, există o mulțime de consumatori care caută modele accesibile și atractive și care consideră că prețurile ceasurilor Michael Kors sunt corecte. În calitate de instrument de fashion, MK știe cum să realizeze modele atractive care să seducă masele. De asemenea, se pare că există o tendință cu stiluri de ceasuri minimaliste care fac ca acestea și alte mărci – cum ar fi MVMT – să fie foarte populare, în special în rândul milenialilor.

Un argument comun pe care îl auzim de la persoanele care sunt în favoarea ceasurilor de modă este că nu le place aspectul învechit și clasic al mărcilor de ceasuri mai vechi și consacrate. Pentru a contracara acest argument, eu m-aș uita la un ceas precum Tissot Everytime, acest ceas elegant cu aspect curat rivalizează cu aspectul modern al unui Michael Kors la un preț similar – dar primiți un ceas fabricat în Elveția de la o companie care este în domeniul ceasurilor din 1853!
Sunt ceasurile Michael Kors de bună calitate?
În ceea ce privește moda, nu există nicio îndoială că Michael Kors este unul dintre cei care se află în vârful topului ierarhic. Din punct de vedere al stilului, ceasurile lor se pot asorta cu siguranță cu toate celelalte articole la modă pe care le purtați.
Deși ceasurile Michael Kors sunt mai mult elegante decât precise. Marca a dezvoltat și ceasuri inteligente care sunt la fel de la modă ca și ceasurile de mână tradiționale.
Poate că ceasurile Michael Kors nu sunt la fel de extraordinar de bune din punct de vedere al măiestriei, cel mai mare argument de vânzare al lor este aspectul și numele (acest lucru este valabil pentru aproape toate mărcile de ceasuri de modă).
În general, pasionații serioși de ceasuri nici măcar nu ar lua în considerare MK. În ceea ce privește alternativele, există mai multe alte mărci pe piață, inclusiv Citizen, Seiko și Orient, care au toate ceasuri în aceeași gamă de prețuri, dar care au, de asemenea, reputații de lungă durată ca ceasornicari de calitate sau “mărci de ceasuri adevărate”, după cum spun unii.

În mare parte, totul se reduce la priorități – cât de importantă este percepția mărcii pentru dumneavoastră? Doriți cu adevărat să purtați la încheietura mâinii logo-ul acelei mărci de modă sau căutați un ceas de calitate care să treacă testul timpului?
În ceea ce privește găsirea unui ceas de calitate, ați putea lua un Seiko 5 sau un Orient Bambino, două ceasuri clasice care, din punct de vedere orologer, depășesc cu mult ceasurile Micheal Kors și, din punct de vedere al prețului, sunt în aceeași gamă și chiar mai puțin costisitoare decât unele modele MK comparabile.
Un alt exemplu, femeile ar putea cumpăra un Citizen eco-drive în două tonuri, cu un stil atât de elegant, care cel mai probabil va rezista mai mult decât majoritatea ceasurilor la modă. În plus, specificațiile ceasului includ tehnologia solară Eco-Drive și nu are nevoie niciodată de o baterie, o caracteristică pe care este puțin probabil să o găsiți pe orice ceas de modă.
Ceasurile Michael Kors sunt fabricate de Fossil, așa că vă puteți aștepta ca aceeași calitate să vină cu ceasul dumneavoastră de modă. Dacă ați avut experiențe bune cu un ceas Fossil, atunci vă puteți aștepta la același lucru cu un Michael Kors. Asta, pe lângă o eleganță excepțională.

Dacă doriți ca stilul dvs. de fashion să iasă în evidență, un ceas Michael Kors vă poate ajuta cu siguranță în acest sens. Există diverse modele pe care brandul le oferă (în special pentru femei), inclusiv noile ceasuri inteligente tehnologice și elegante. Cu siguranță poți găsi unul care să se potrivească cu ținuta ta pentru ziua respectivă.
Cu toate acestea, deoarece Michael Kors a devenit deja un nume mare în industria modei, piața neagră a prins avânt. Ca urmare, există și multe replici Michael Kors sau contrafăcute care împânzesc piața.
Unii aspiranți la modă au profitat de acest lucru pentru a putea avea accesorii elegante la un preț extrem de mic. Nu le pasă prea mult de ceas sau de calitatea ceasului, ceea ce este important pentru ei este să aibă un obiect care să poarte uriașul logo MK. Acesta este unul dintre motivele pentru care piața neagră încă înflorește, chiar dacă publicul știe că este ilegală.
Pe de altă parte, există și persoane care își doresc doar un ceas elegant și li se oferă unul la un preț foarte mic. Cine nu ar fi tentat să cumpere unul, mai ales când este mult mai accesibil decât cele pe care le găsești în mall-uri și buticuri. Ei vor fi doar dezamăgiți să afle mai târziu, odată ce mâinile s-au oprit sau bateria s-a descărcat după doar câteva luni.
