Jacob & Co Bugatti Tourbillon – În 2020, Jacob & Co. și Bugatti au încheiat un parteneriat care a dus la crearea unuia dintre cele mai spectaculoase ceasuri inspirate din domeniul auto, Chiron Tourbillon. Acesta nu numai că a preluat numeroase elemente de design de la hypercar-ul recordman, dar a inclus și o interpretare miniaturală detaliată și funcțională a motorului W16, realizată din cristal de safir. Deoarece Bugatti tocmai a lansat cel mai recent hypercar, hibridul V16 Tourbillon, acest ceas de lux de la Jacob & Co. are un succesor. Și încă este ultra-impresionant atât vizual, cât și mecanic.
Faceți cunoștință cu Jacob & Co Bugatti Tourbillon.
Fiind un ceas inspirat de o mașină reală, trebuie să vorbim mai întâi despre aspectele legate de automobile… Ce mașină este noul Bugatti Tourbillon. Bugatti a încercat întotdeauna să aducă pe șosele cele mai fine tehnologii. După cum spunea chiar Ettore Bugatti: „Dacă poate fi comparat, nu mai este Bugatti. Nimic nu este prea frumos.” Succesorul lui Veyron și Chiron, două dintre cele mai avansate hypercar-uri din punct de vedere tehnic ale erei moderne, noul Bugatti Tourbillon aduce, sub conducerea tânărului CEO Mate Rimac, mai mult decât un design actualizat.
Sub o caroserie familiară se află un sistem de propulsie complet nou, o adevărată capodoperă care combină un motor nebunește de puternic cu electricitate. În timp ce cele două automobile Bugatti anterioare foloseau o configurație W16 quad-turbo, noul Bugatti Tourbillon se bazează pe o adevărată bijuterie, un V16 aspirat natural de 8,3 litri proiectat de la zero de Cosworth, care ajunge la 9.000 rpm, producând 1.000 CP și 1.800 CP cu ajutorul a 3 motoare electrice. cifre: viteză maximă limitată la 445 km/h, de la 0 la 300 km/h în 9 secunde, 250 de unități produse (deja epuizate), preț de pornire de 3,8 milioane EUR net.
Acum însă, vreau să spun câteva cuvinte special despre panoul de instrumente. Acesta are într-adevăr o legătură strânsă cu ceasornicăria de înaltă clasă. În primul rând, numele mașinii (tourbillon) este clar inspirat din domeniul orologeriei, lucru confirmat de Rimac în diverse interviuri. Mașina în sine are și ea multiple referințe la pasiunea noastră, cea mai evidentă fiind acest panou de instrumente absolut uimitor.
Complet analogic, a fost creat folosind standarde și tehnologie elvețiană de ceasornicărie, cu aceeași atenție la detalii ca și un mecanism de ceas fin – uitați-vă la decorațiunea cu șanfrene, la roțile și pinionele aparente și la rubinele portbijuterie. Acesta a fost creat împreună cu designerul de mecanisme Concepto, care se află și în spatele creării… majorității mecanismelor găsite în ceasurile Jacob & Co. x Bugatti, inclusiv noul Jacob & Co Bugatti Tourbillon.
Cea mai recentă creație a lui Jacob & Co. a fost proiectată pentru a regândi minunile hypercar-ului Bugatti. Carcasa sa elegantă din titan PVD negru reflectă caroseria musculară a mașinii și caracteristicile sale unice, inclusiv grila frontală, prizele de aer laterale și ferestrele laterale mari din safir.
Cu dimensiunile de 52 mm x 44 mm, cu siguranță nu este pentru cei slabi de inimă, dar este mai mic decât Bugatti Chiron care l-a precedat. Vizibil prin diferitele cristale de safir ale carcasei este un motor spectaculos inspirat de cel mai recent bolid al Bugatti. Pe lângă superbul său automat V16 (mai multe detalii mai jos), acesta acționează un afișaj care reflectă pe cel al omologului său din domeniul auto.
Tabloul său de bord cu trei subcadrane este acoperit de un singur cristal de safir. Începând din stânga, există un tourbillon volant de 30 secunde. Această viteză originală de rotație a tourbillonului face ca baletul său să fie și mai spectaculos și, conform mărcii, este cel mai rapid tourbillon al lor de până acum.
În centrul acestui ceas de mana inedit, indicația retrogradă atât pentru orele săritoare, cât și pentru minute replică contorul de turații și vitezometrul celui mai nou Bugatti. În cele din urmă, al treilea subcadran afișează coaxial rezerva de energie pentru barele care acționează respectiv indicația timpului și automatul. Rezerva de energie pentru mecanismul de timp este indicată de acul roșu mai mare, cu o autonomie de 48 de ore pe 2 barele. 2 barele suplimentare alimentează automatul și pot stoca suficientă energie pentru până la 10 cicluri… Și la fel ca ceasul Bugatti Chiron, își face în continuare trucul său fascinant!
Motorul V16 al Bugatti la încheietura mâinii Automatul motorului supercool Bugatti Tourbillon se bazează pe un bloc de motor V16 miniatural (nu W16!) nou, îndrăzneț și expresiv. Este confecționat dintr-un singur bloc de safir în care sunt găurite 16 cilindri pentru a adăposti la fel de mulți pistoane din titan. Acestea sunt acționate de un arbore cotit cu o singură axă.
La fel ca motorul Bugatti, blocul motor al automatului are propriul set de colectoare de evacuare. Apăsarea butonului integrat în coroană lansează animația. Motorul prinde viață: arborele cotit se rotește, iar pistoanele urcă și coboară.
Secvența automatului durează 20 de secunde. Toate cele 4 barele pot fi înfășurate cu aceeași coroană, într-o direcție pentru mecanismul de cronometrare și în cealaltă pentru automat. În cele din urmă, o arculă rabatabilă pe spatele carcasei vă permite să setați ora. Mecanismul manual Jacob & Co JCAM55 cuprinde nu mai puțin de 557 de piese!
Funcționează la 21.600 de vibrații pe oră și are o rezervă de energie de 48 de ore pentru partea de cronometrare a mecanismului. Nivelul de detaliu al întregului mecanism, al părții de cronometrare și al automatului este cu adevărat remarcabil și specific Haute Horlogerie.
La fel ca Jacob & Co Bugatti Chiron, producția Jacob & Co Bugatti Tourbillon va fi limitată și plafonată la producția planificată de Bugatti. Au fost fabricate în total 450 de Bugatti Chirons în doar patru ani, din cele 500 care vor fi vreodată produse. În ceea ce privește noul Jacob & Co Bugatti Tourbillon, producția va fi limitată în total la 250 de exemplare, la fel ca și hypercar-ul omonim.
Prima versiune din titan DLC negru fiind o ediție limitată la 150 de exemplare, acest lucru lasă loc pentru diferite animații suplimentare ale modelului – cu atât mai mult cu cât un configurator digital va fi disponibil la fiecare punct de vânzare, oferind clienților posibilitatea de a-și personaliza propriul Bugatti Tourbillon.
Opțiunile de personalizare includ carcasa, cadranul, tabloul de bord, acele, cureaua și chiar unele piese ale mecanismului… Ceasul este purtat pe o curea de cauciuc ventilată interschimbabilă. Este prins de încheietura mâinii cu o cataramă pliabilă din titan PVD negru. Prețul este stabilit la 340.000 USD. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați JacobandCo.com.